.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجهزترين امکانات مهار آنفلوآنزاي پرندگان

رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني مازندران گفت: مجهزترين امکانات درماني براي مهار بيماري آنفلوآنزاي پرندگان در مازندران مهيا است.
دکتر قاسمعلي خراساني در گفتگو با خبرنگار  مهر در ساري ، در خصوص آمادگي اين دانشگاه براي مقابله با بيماري آنفلوآنزاي پرندگان ، اظهار داشت: براي اين کار تمهيدات درماني لازم را لحاظ کرديم ، بنابراين بايد حداکثر توان خويش را جهت پيشگيري از ابتلاي شهروندان به اين بيماري به کار بگيريم و لازم است مردم به مسئولان اعتماد کرده و توصيه هاي مراکز بهداشتي و درماني را جدي بگيرند.
وي ، امحاء و معدوم ساختن پرندگان تلف شده از بيماري آنفلوآنزاي پرندگان در 48 ساعت اول توسط واحدهاي دامپزشکي و مراکز بهداشت را باعث مهار بيماري در منطقه عنوان کرد و افزود: مردم توجه کنند در صورت مواجه شدن با تعدادي پرنده يا مرغ مرده ، به آنها نزديک نشده و دست نزنند و با رعايت کامل موارد بهداشتي و استفاده از ماسک نسبت به دفن يا سوزاندن آن اقدام کنند.
خراساني در توصيه به شهروندان اضافه کرد: بيماري آنفلوآنزاي پرندگان در مرغ و خروس طي 5 تا 7 روز علائم خود را بروز داده اما در اردک و مرغابي آلوده علائمي وجود ندارد. رئيس دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني مازندران گفت: در بيماري آنفلوآنزاي پرندگان بيشترين عوامل منتقل کننده بيماري ، پرندگان هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.526 seconds.